loading...
matin fans cloob

news

مهدی نصیری بازدید : 123 جمعه 21 خرداد 1389 نظرات (0)

 

 

سلام سلام

 

تازه از سر كار برگشتيم واقعاً داريم براى اين آلبوم از جون مايه ميزاريم همه ى بچه ها دارن زحمت ميكشن كه بهترين نتيجه رو بگيريم
...همراهمون باشيد
دوستون دارم

 

 

 

درود به شما عزیزان
لازم به ذکر است که زحمت عکسها و کاورهای مربوط به آلبوم سرطان رو دوست و همکار عزیزم رضا جمشیدی به عهده گرفتند...
لطفا"رضای عزیز و حمایت کنید.

https://www.facebook.com/RJVision.page?ref=ts&fref=ts

 

Tashakore vizhe daram az : KI MI YA Bekhatere lotfesh va idehaye zibash.

 

 

 

 

 

عزیزان دل راستش رو بخواید اصلآ قصد آلبوم دادن نداشتم چون هم زحمت زیادی داره هم فشار کار سنگین میشه اما بخاطر اینکه آلبوم اخر(دلشوره) خیلی به دلم نشست و اصلآ ازش راضی نبودم گفتیم بهتره که جبرانش کنیم ... برای همین تمام تلاشمون رو داریم میکنیم که بهترینها رو تقدیم کنیم ... بچه ها دارن زحمت میکشن ... بنده از همین جا خسته نباشید میگم... ممنون که کنار من هستند و ممنون از شما که کنار ما هستید ... 
متین معارفی

 

 

 

 متین معارفی: سرطان داره افکارم!

 

 
درود بر همه شما عزیزان و همه هموطنان عزیزم همه کردها ترکها جنوبی ها شمالی هاشیرازیها همه و همه... خاک پای شما هستم ...
نام فعلیه آلبوم جدید "سرطان" هست و کسانی که در این آلبوم به عنوان تنظیم کننده فعالیت دارند آقایان فریبرز خاتمی - حسام الدین - محسن جانلو - حمید و مجید جوان هستند ... اطلاعات و مشخصات کاملتر آلبوم بزودی ..... دوستدار تک تکتون هستم 

متین معارفی

تبریک برای برد تیم ملی کشور عزیزمون ایران در مقابل قطر ...
ممنون از قوچان نژاد و همه بچه های تیم ...
متین معارفی
 
 
بزودی اسم آلبوم - اسامیه تنظیم کنندگان و سایر همکاران و همه مشخصات آلبوم اعلام خواهد شد و سعی می کنیم بهترینهارو به شما تقدیم کنیم حتی اگه ترکی ضغیف هم باشه تو آلبوم قرار نخواهیم داد... و این رو هم بگم که آلبوم 7 یا نهایتآ 8 ترک خواهد داشت ... لطفآ این صفحه رو شیر کنید و حمایت کنید که بیش از پیش به حمایت مردم و شما مهربونها نیاز هست
www.facebook.com/matinmoarefim2h
 
 

 

آهنگ "آغوش" با تنظیم محسن جانلو و شعر علی اسدی جز آهنگهای برتر در ماه گذشته...
ممنون از حمایت شما ...

http://www.tehranmusic267.com/19804/دانلود-مجموعه-70-آهنـگ-بـرتـر-اردیبهشت-م.


متین معارفی:آماده میشیم واسه آلبوم ...

 

سلام سلام
تازه از سر كار برگشتيم واقعاً 
ین میشه اما بخاطر اینکه آلبوم اخر(دلشوره) خیلی به دلم نشست و اصلآ ازش راضی نبودم گفتیم بهتره که جبرانش کنیم ... برای همین تمام تلاشمون رو داریم میکنیم که بهترینها رو تقدیم کنیم ... بچه ها دارن زحمت میکشن ... بنده از همین جا خسته نباشید میگم... ممنون که کنار من هستند و ممنون از شما که کنار ما هستید ... 
متین معارفی

 

 متین معارفی: سرطان داره افکارم!

 
درود بر همه شما عزیزان و همه هموطنان عزیزم همه کردها ترکها جنوبی ها شمالی هاشیرازیها همه و همه... خاک پای شما هستم ...
نام فعلیه آلبوم جدید "سرطان" هست و کسانی که در این آلبوم به عنوان تنظیم کننده فعالیت دارند آقایان فریبرز خاتمی - حسام الدین - محسن جانلو - حمید و مجید جوان هستند ... اطلاعات و مشخصات کاملتر آلبوم بزودی ..... دوستدار تک تکتون هستم 

متین معارفی

تبریک برای برد تیم ملی کشور عزیزمون ایران در مقابل قطر ...
ممنون از قوچان نژاد و همه بچه های تیم ...
متین معارفی
 
 
بزودی اسم آلبوم - اسامیه تنظیم کنندگان و سایر همکاران و همه مشخصات آلبوم اعلام خواهد شد و سعی می کنیم بهترینهارو به شما تقدیم کنیم حتی اگه ترکی ضغیف هم باشه تو آلبوم قرار نخواهیم داد... و این رو هم بگم که آلبوم 7 یا نهایتآ 8 ترک خواهد داشت ... لطفآ این صفحه رو شیر کنید و حمایت کنید که بیش از پیش به حمایت مردم و شما مهربونها نیاز هست
www.facebook.com/matinmoarefim2h
 
 
آهنگ "آغوش" با تنظیم محسن جانلو و شعر علی اسدی جز آهنگهای برتر در ماه گذشته...
ممنون از حمایت شما ...

http://www.tehranmusic267.com/19804/دانلود-مجموعه-70-آهنـگ-بـرتـر-اردیبهشت-م.html

 

 

 

 

 

متین معارفی:بعد از ظهر جمعه همگی بخیر ... همیشه جمعه ها دلگیره ... امیدوارم واستون این دلگیری زود تموم شه

 

 

سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزانی که تو این صفحه ما رو حمایت می کنید ... اول اینکه باید بگم ممنون از همه وبلاگدارانی که برای ما فعالیت می کنن متآسفانه خیلیهاشون هم مسدود شدن ولی این رو بدونن از ته قلبم بهتون می بالم و ممنونتون هستم... کارهای آلبوم داره پیش میره ... کلیپ هم آمادست بزودی پخش میشه... حساسیت ها بالاست که بهترینها رو به نمایش بگذاریم ... به امید خدا (متین معارفی)

 

 

متین معارفی:

درود بر همه پدران باوفای ایرانی ... و روحشان شاد پدرانی که میان ما نیستند...
روز پدر مبارک

 

 

عزیزان خونسردی خودتون رو حفظ کنید کی گفته من می خوام 6/8 بخونم؟ ... گفتم آهنگ واسه پارتی و مهمونیهاست ... مگه اهنگ مهمونی فقط 6/8 هست؟ به جدو آبادم می خندم اگه خالتور بخونم هه هه... نگران نباشید بنده اشتباه نمی کنم ... خیالتون راحت .....

 


 

 

یه کار غیره منتظره دارم انجام میدم ... قبل از انتشار آلبوم تک آهنگی که فقط صرفآ برای مهمونی هست منتشر خواهیم کرد ... برای تنوع بد نیست... هان؟

 

 

 

سلام شب همگیتون بخیر ... می خوایم موسیقیه کشور رو انگولک کنیم نظرتون چیه؟؟؟ شوخی کردم ولی می خوام تو این آلبوم همه تجربیات این چند سال رو پیاده کنم پر از احساس پر از خشونت ... پر از تنوع ... خدا کمک کنه که بتونم شما گلها و مردم نازنینم رو از این آلبوم راضی کنم...

 

متین معارفی:آماده میشیم واسه آلبوم ...


 

موزیک ویدئو آهنگ "تصمیم" از آلبوم گرگ که البته این آلبوم مربوط به 2 سال پیش هست اما چون هممون یه جورایی باهاش خاطره داریم سعی می کنیم دوباره خاطراتمونو زنده کنیم ... با کارگردانی دوست خوبم امید ... بزودی

 

امشب شب آرزوهاست ... بهترین روز و شبها رو براتون آرزو دارم ... برای هم آرزوهای خوب کنید ... دنیا زمان کوتاهیست ارزش بدیها رو نداره ... دوستون دارم (متین معارفی)

متین معارفی:بعد از ظهر جمعه همگی بخیر ... همیشه جمعه ها دلگیره ... امیدوارم واستون این دلگیری زود تموم شه

 

 

سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزانی که تو این صفحه ما رو حمایت می کنید ... اول اینکه باید بگم ممنون از همه وبلاگدارانی که برای ما فعالیت می کنن متآسفانه خیلیهاشون هم مسدود شدن ولی این رو بدونن از ته قلبم بهتون می بالم و ممنونتون هستم... کارهای آلبوم داره پیش میره ... کلیپ هم آمادست بزودی پخش میشه... حساسیت ها بالاست که بهترینها رو به نمایش بگذاریم ... به امید خدا (متین معارفی)

 

 

متین معارفی:

درود بر همه پدران باوفای ایرانی ... و روحشان شاد پدرانی که میان ما نیستند...
روز پدر مبارک

 

 

عزیزان خونسردی خودتون رو حفظ کنید کی گفته من می خوام 6/8 بخونم؟ ... گفتم آهنگ واسه پارتی و مهمونیهاست ... مگه اهنگ مهمونی فقط 6/8 هست؟ به جدو آبادم می خندم اگه خالتور بخونم هه هه... نگران نباشید بنده اشتباه نمی کنم ... خیالتون راحت .....

 


 

 

یه کار غیره منتظره دارم انجام میدم ... قبل از انتشار آلبوم تک آهنگی که فقط صرفآ برای مهمونی هست منتشر خواهیم کرد ... برای تنوع بد نیست... هان؟

 

 

 

سلام شب همگیتون بخیر ... می خوایم موسیقیه کشور رو انگولک کنیم نظرتون چیه؟؟؟ شوخی کردم ولی می خوام تو این آلبوم همه تجربیات این چند سال رو پیاده کنم پر از احساس پر از خشونت ... پر از تنوع ... خدا کمک کنه که بتونم شما گلها و مردم نازنینم رو از این آلبوم راضی کنم...

 

متین معارفی:آماده میشیم واسه آلبوم ...


 

موزیک ویدئو آهنگ "تصمیم" از آلبوم گرگ که البته این آلبوم مربوط به 2 سال پیش هست اما چون هممون یه جورایی باهاش خاطره داریم سعی می کنیم دوباره خاطراتمونو زنده کنیم ... با کارگردانی دوست خوبم امید ... بزودی

 

امشب شب آرزوهاست ... بهترین روز و شبها رو براتون آرزو دارم ... برای هم آرزوهای خوب کنید ... دنیا زمان کوتاهیست ارزش بدیها رو نداره ... دوستون دارم (متین معارفی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
کلوپ هواداران تازه راه افتاده و ما تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا متین عزیز بهترین و خاص ترین خواننده و گسترش سبک راک شرق در آسیا و حتی در قاره های دیگر پیدا کند. این وب شعبه جدید وبسایت متین معارفی است مدیران کنونی: مهدی نصیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجع به البوم سرطان چیه؟؟
    dL now

                                      

    آغوش
    Matin دانلود آهنگ متین معارفی به نام آغوش

    رمیکس دستای ما

    متين معارفي به نام آهنگ آغوش و دست هاي ما رميكس

    چاقال ماقال
    Matin--2hngare

    لعنتی

    کلافه

    Matin Moarefi - Kalafe

    زخمی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,058
  • بازدید کلی : 9,374
  • کدهای اختصاصی
    کد پیغام خوش آمدگویی